یک گیگا بایت ایمیل مجانی در گوگل!

itiran یک گیگا بایت ایمیل مجانی در گوگل!
14 فروردین 83 - آتی ایران نسخه 2 - مایکروسافت با خدمات ای میل Hotmail و MSN، یاهو، اکسایت و بسیاری دیگر از شرکت های ریز و درشت ارائه دهنده خدمات پست الکترونیک این روزها عزا دارشده اند. همه آرزو می کنند اخبار منتشر شده تکذیب شود. اما همه چیز حاکی از صحت این خبر است.
گوگل از روز سه شنبه آزمایش نسخه بتای ای میل یک گیگابایتی خود را با 1000 میهمان آغاز نمود: Gmail
ایمیل گوگل درحالی پا به عرصه نت می گذارد که همین هفته ضمن تغییر چهره، جدید خدمات دیگری توسط گوگل ارائه شده بود. ارسال مرتب جستجو در وب توسط ای میل و جستجو در بازارهای مجازی از جمله این خدمات هستند.
گوگل اعلام نموده است که جی میل، یک ای میل جستجو-محور است. جی میل، همانند یاهو و هات میل امکان جستجو درمیان نامه ها را می دهد، اما بدلیل حجم بالای آن، این امکان معنای دیگری می یابد. شما با جی میل خواهید توانست صدها نامه الکترونیکی را سالها بایگانی کرده و بر حسب نیاز در میان آنها با امکانات جستجو بدنبال نکته مورد نظر بگردید. در حال حاضر هات میل 2 مگا بایت و یاهو 4 مگابایت فضای مجانی در اختیار کاربرانشان قرار می دهند.
گوگل قصد دارد هزینه این خدمات جدید را از راه قرار دادن آگهی هوشمند در بخشی از نامه های ارسالی تامین کند. کاری که با آگهی های متنی در وب سایت ها پیش از این با موفقیت انجام داده و آگهی در اینترنت را با انقلابی جدید تکان داده بود.
مسئول گوگل در مورد ایده جی میل می گوید، نامه ها نیز جزوی از اطلاعات بر روی نت هستند که تاکنون بخوبی حفظ و منظم نشده اند. این سیستم امکان حفظ آنها و استفاده بهینه از آنها را برای همیشه فراهم خواهد ساخت.
به هر حال برخی از کارشناسان رشد سریع جی میل را دور از دسترس می دانند چرا که فکر می کنند مردم از داشتن ای میل هایی با آدرس های مختلف خوششان نمی آید.
به هر حال امکانات و خدمات جی میل آنقدر هوس انگیز هست که بسیاری از کاربران حرفه ای اینترنت برای جی میل روزشماری کنند. من یکی که منتظرم، شما چی؟ اگر علاقمندید، اینجا را کلیک کنید، آدرس فعلی ای میل خود را بدهید تا به محض راه افتادن جی میل شما را مطلع کنند!

منبع

سلام. من اهورام. خواستم بگم که حدودن یه هفته و نیمی هست که امیر نیست. خواستم بدونم کسی از شما دوستان عزیز از او خبر ندارین.! هر کی می دونه خواهش می کنم تو قسمت نظرات بگه.ممنون می شم. مرسی.

Rally Racing

خب. اینم یه بازی ماشین سواری باحال که می تونید به صورت آنلاین بازی کنید. فقط برای بازی کردن باید برنامه ی ShockWave Player را داشته باشید که اگر ندارید می توانید از قسمت زیر دانلود کنید.
(برای رفتن روی این عکس کلیک کنید. قبل از آن حتما  shockwave palyer را نصب کنید.)
دانلود shockwave player:
حجم: ۴.۱۴ مگابایت