راستی یه حرف خیلی مهم داشتم. بعضی ها از من پرسیدن چرا تو که روزی حدودا ۲۰۰ - ۳۰۰ نفر بازدیدکننده داری چرا انقدر نظر کم داری؟ اونوقت نتونستم جوابشونو بدم. یکمی فکر کردم و بعدا جواب این سوال بجا رو پیدا کردم. البته یه چیز بگم و اونم اینه که تقصیر از منه نه بازدیدکننده ها! به این دلیل دیدم که قبلنا با این که بازدید روزانه gta هم کمتر بود نظر زیاد داشتم. به خاطر اینه که جدیدا و یه مدتی بود که به نظرات جواب نمی دادم. قبلا اول جواب همه ی نظرات رو دونه به دونه می دادم بعد برنامه میذاشتم. من شرمنده ی همه ی شما عزیزان هستم. از این به بعد دوباره و طبق همیشه اول به نظرات جواب می دم و بعد برنامه و ... میزارم. پس دوباره منتظر نظر شما همه ی عزیزان هستم.
مرسی. مخلص همه ی شما اهورا

Moderal Jukebox 1.02

اینم یه برنامه ی خیلی جالب و جدید برای پخش فایل ها با پسوند mp3.

حجم: ۲.۷۴ مگابایت

?What are Tablet PCs

اینم یه مطلب جدید و جالب درباره ی Tablet Pc ها. متن اینگلیسیشو می زارم. چون زیاد سخت نیست. اگه خواستین ترجمه می کنم بعدا. این جدیدترین خبر ها در دنیای روز کامپیوتر است.
Tablet PCs are the newest generation of mobile computers. Tablet PCs provide all the power of a standard Microsoft Windows-based notebook plus additional features that improve mobility including pen-input, light form-factors, and handwriting and speech recognition. These enhancements increase the number of ways people can use computers for practical and creative work

Today, Tablet PCs come in two primary form factors: convertible notebooks and slate design. Tablet PCs use Microsoft Windows XP Tablet PC Edition operating system to provide ink and speech features