آقایی که پسورد برنامه ی showpass 1.01 رو می خوای. بورو تو این سایت زیر و بعد بر روی دکمه ی special button که تقریبا در بالای صفحه هست کلیک کن و بعد یک فایل می آید که باید دانلود کنی و آن کرک این برنامه است.
http://showpassword.v1.01.cracks.lomalka.ru/CRACKS/S/H/ShowPassword_v1.01.en.html
نظرات 3 + ارسال نظر
سپهر چهارشنبه 29 بهمن‌ماه سال 1382 ساعت 03:46 ق.ظ http://avazeghoo.blogsky.com

من گفتم یه سایت دان لود موزیک معرفی کن
عزیز جان من که نگفتم تبلیغ کن
گفتم معرفی کن فقط همین خیلی عذر میخواما اما به نظرم حرف شما خیلی خنده دارو مصغره بود
واقعا شاخ دراوردم از جوابت
(اونم از نوع گوزنیش)
ببین...
بگذریم
اما خودمونیما برنامه هایه باحالی واسه دان لود میذاری
راستی من الان اومدم کلیک کنم تا وال پیپر اسیستنت دان لور کنم دیدم وصل شدم به سایت وال..دات کام
یعنی الان شما واسه این سایت تبلیغ کردید؟
وای وای چه کار بدی

محمد چهارشنبه 29 بهمن‌ماه سال 1382 ساعت 10:09 ق.ظ

سلام با تشکر از وبلاگ خوبتون
درخواست نرم افزار magic flare را داشتم اگر ممکن است در وبتون قرار دهید مرسی

طاها نظری پنج‌شنبه 30 بهمن‌ماه سال 1382 ساعت 10:48 ق.ظ

سلام...
مرسی از اینکه اون کرک رو گذاشتین....
من چند تا برنامه دیگه هم می خوام که اگه ممکنه برام بذارین.
۱-کرک برنامه WinZip 8.1 SR-1.
۲-آخرین ورژن برنامه Go! Zilla (ابته نمی دونم آخرین ورژن کدومه)
۳-بازی Age Of Empires

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد